Seizoen 2017/2018

Zo vlak voor de zomervakantie nog even een bericht van de Technische Commissie.   Dinsdag a.s sturen we een nieuw verzoek naar de gemeente wat betreft zaalhuur/uren/trainingstijden.  Zodra we antwoord gekregen hebben kunnen we de trainingstijden bekend maken.  Grootste deel van de trainingen zullen wederom op dinsdag en donderdag zijn.

De teamindelingen hebben als een concept indeling op Facebook gestaan vanaf begin mei.  Daarna hebben we nog een aantal aanmeldingen en afmeldingen gehad.  Deze kunnen pas per begin juli verwerkt worden omdat de NBB naar een nieuw computersysteem overgaat.  Mocht je wedstrijden willen spelen en sta je nog niet ingeschreven stuur dan een email naar ledenadministratie@jumpijsselstein.nl of (nog beter) vul het digitale aanmeldingsformulier op de website in.  Zodra de indelingen definitief zijn zullen deze op zowel de website als Facebook gepost worden.

Momenteel is er nog behoefte aan een trainer/coach voor ons Jongens U18 team, mocht je interesse hebben dan hoor ik het graag.  Meerdere personen mag ook 🙂   Er staat een aantrekkelijke vergoeding en  een jaar plezier tegenover!

En als laatste….er zijn een aantal vacatures binnen de vereniging.  Vooral het wedstrijdsecretariaat baart het bestuur ernstige zorgen.  De grootste druk zit aan het begin van het seizoen om alle wedstrijden in te delen, en voor de kerst bij het herindelen van de wedstrijden voor de tweede seizoenshelft.  De taken kunnen bijna allemaal per mail afgehandeld worden, dus je kan zelf je tijd indelen.  Kennis van basketbal is niet noodzakelijk…..wie o wie kan ons uit de brand helpen?

 

Fijne vakantie alvast en mochten er vragen zijn, stel ze gerust! (bestuur at jumpijsselstein punt com)

 

Groetjes

 

Jan Evert

Reacties niet Mogelijk